Sunday 13 May 2012

I'm Sick. . again :'(

hai bobot readers :) heee! I thought dah lame dah kan Aku x update blog nie. ade masalah technical sikit lah. bukan lah technical sangat, just Aku demamm :'( orang cakap demam nie sebab antibody tidak kuat dan tidak mampu untuk terus katang lagy kan? heheh! tu lah, orang suroh exercise sikit petang petang tak nak. kan dah cepat kena penyakit, no I mean fever caught me . . again.  heee! Aku nie selalu jugak kowt demam tahun nie. tahun nie saje dah bape kaly dah haa Aku demam bagai. but, kaly nie siksa lah sikit because Aku demam becampur sekali dengan period cramp .. adehhh . memang boleh pengsan lah Aku weii. . period cramp tu yang Aku paling tak boleh tahan tu. . asal aku tak beguling begolek bagai atas katil tu . tak sah lah . sakit wuuuu! 
nie dah masok hari keempat aku demam . ingat ke makin kebah lah kan, rupenye tidakk. makin panass ade lah badan nie. suhu badan melambung lambung bagai. adoii. sabar jewlah kan. . biasalah demam nie. normal lah. korang pown penah demam jugak kan sampai masok wad cucuk cucuk bagai tuu. . eee! seramm Aku dengar. dugaann ~ heehehhe! 

inilah perkakas2 yang Aku guna. .
sampingan sahaja okayy ?
panadol bagai tu pown Aku makan jugakk :)
walau bagaimanapun kan, Aku memang lah tak rase sedap badan , tak selera makan , lenguh lenguh badan , sakit kepala bagai tu semua, especially paling sakit and siksa time period cramp lah. adoiii. okay ! back to the topic :) walau bagaimanapun kan, Aku tetap rase a bit great time Aku pakai stoking kesayangan Aku nie. Aku rase macam sakit semua nie bagai hilang sekejap. . ececececehh , shweettnyeeer :) kihkihkih.
tapi seriously, Aku rase macam okay sikit sakit tuu. hilang sekejap. hehehe! I love that socks. seriously <3

Everytime Aku pakai stoking nie, I feel really warm.
then, Aku betol2 rase selesa sangat.
thanx sayangg :) I sayang U lahhh !!!
forever okayyy ! no matter what, ILoveYou.




No comments:

Post a Comment