Saturday 26 May 2012

with L.O.V.E

hai bobot's readers :) Aku da update blog taw. bace lah kat sini yea . heheh! kali nie entry Aku pasal Aku lah kan, pasal sape lagy . ahaks !!! okay, back to the topic. berikutan dgn bfday adik laky aku nie. Aqil Ahda pada  25 Mei tapi telah disambot pada 26 Mei kerana hal hal tertentu, Aku sekali lagy menjemput kawan Aku yang chantek nie join sama utk meraikan and memeriahkan lagy event nie. heheh! beliau adalah tak lain tak bukan Miss Haziera Shazwanie Hamadan . tade orang lain dah. heheheh! kami celebrate, but tade lah celebrate sgt sebenanye. heheh! kami makan same di Kenny Rogers Rosters.......raikan.....saat indah...bersama! ececehh . nyanyi pulak dah. ahhahah! giler . tapi tukan bayar nye pown tak lain tak bukan lah kan. daddy cool , ayah saya yang kachakk tu laa. hehhe! terima kaseh ayah sebab belanje movie MIB . memang kelaka gile lah !

# here are the pictures that captures our happiness <3

with my gorgeous bff,
HAZIERA SHAZWANIE HAMADAN

di KENNY ROGERS ROASTERS
raikan, saat indah, bersama !!!
hahahah! sengal jew laguu.

she's cute BUT I'm the cutest.
hahahah! !
my liitle apam tembam, ASILAH AMANINA :)

handsome boh daddy aku !
Pak Cik FAIZA, iLebiyou taw !!!

# sedang makan pown sempat snap snap jugak okayy? 


kalau tengok si apamm nie makan,
orang yang xlapa pown bole jadi lapa .
adoiii ! 
wah wah wah !! tak mudah .... hehe!
sebenanye, lapar nie tapi posing jugak taw.
hehehhe! jom makan jom.

asal aku pose same jew nie? alahaii syg, spoil .!
never mind. Haziera tu haa ade.
dye lagy lah, ratu bergambar. macam2 style bole taw. ckp jew.
hehehhehehe!

inilah akibatnye kalau kami yang snap picture sendiri.
hah !amik kau. aku tade dahi mekya hilang mate kiri.
hahahhahha!
# ohh, ade jugak rupenye picture yang kami berdiri . hahahhaaa!


to someone that We LOVED :
sayangilah kami okayy?
because.............
 You will absolutely regret someday when you remind the timeyou left  those girls :)
someday, we will go to Paris and fall in love
I love that caption  :)
credit to : mekyaaa si gorgeous
!
sebelom balik....
pandang kanan pandang kiri
then. ape lagy BB cam standby :)

# si birthday boy sangat malu utk senyom and pandang camera okayy > saba jewlah Aku. But, Aku nak jugak selitkan gambar budak nie ha. satu pown jadi lah . heheh!

happy birthday Aqil Ahda.
walaupun Aku selalu gadoh dgn budak nie.
biaselah kan gaduh2 manje !
hahahhah! geli lah aku !
sekian sahaje entry Aku kali ini :) nanty Aku update lagy okayy ?

No comments:

Post a Comment