Saturday 28 April 2012

saya semakin tinggi :)


27 april yeah? umm. macam macam kowt yg terjadi pada hari nie. I mean on that date lah kan. umm.  firstly, I dpat result . okay lah kan. puas haty at all. then, alhamdulillah . weeeee!! yang paling penting nya lah kan, malam tu aku hang out smpai pukul 2 pagy kowt. but then, dgn ayah la. ade penjaga nye lah kan. gile aku kua seko2. ? umm. thanx sgt2 kat daddy cool aku tuh ha. dapat bonus kowt. kami tgox movie seyh, THE AVENGERS 3D. ohh! behh boh ! umm, sekaly lagy diucapkan jutaan terima kaseh di ats segala2 galannya. heheh! then, back to the topic---------> SAYA SEMAKIN TINGGI :)

saya semakin tinggi !!!
wuuuuuuu. .
someone said I'm grew up well. ! and I'm getting taller than before :)
seriously, aku paling kembang sekembang kembangnya dan rase nak melompat jew lah bile orang cakap aku tinggi. heheheh! mane tak nye kan. aku nie kaum kaum yg x berapa tinggi. tapi, bile ade jew org xckp aku semakin tinggi,, perghh !! memang indahnye dunie!!! heheheeh! dunia ini aku yg punyerr. .
winkwinkwink :*

tgah tguu ayah try sua,
aku pulak begambar :)

sumpah ! aku tembam !
diharapkan ketinggian aku nie akan terus bertambah tinggi dan meninggi dan meninggi. hehheh! walaupun aku tahu mustahil sebenarnya, tapi takpelah. angan angan kan? hehheeh! tapi, nak tinggi jugak!! best nye tinggi kan? heheheh! 

flowerhornnnnn :D
calciyummmm !!!
nak tinggiii!!
sesungguhnya, aku penedek ke tinggi ke. aku terima jew diri aku seadanya. memang ade hikmah di setiap kejadian dan ciptaan Allah nie. Dia dah tentukan yang terbaik untuk kita semua kan? so, meteka2 yang diluar sane. jangan nak demand sgt. especially Boys, jgn demand sgt nak pilih2 pempuan. eleh! macam lah kau tu perfect sgt kan? hehehe! so, terima kah diri seseorang itu seadanya. okayy?

kami matching :)
love you daddy !
sweet couple ever <3
muehehehheeheh!

1 comment: