Saturday 21 April 2012

me in april :)

life is beautiful :)

looking forward
and never look to the past
hidup nie kite x boleh duga right? ape yang akan jadi selepas nie .  kan? dulu, aku seorang yang sangat gembira. I am the HAPPY princess but now. . yes! I am still the HAPPY princess. . walaupun sebenarnye, susah untuk kekalkan sesebuah kegembiraan itu, but I try. my best ! kadang kadang a fake smile nie berguna jugak kan? walaupun sebenarnya, kite nie tidaklah segembira yang disangka. tapi senyom dan be happy jewlah kan. sebab mane tahu senyuman dan kegembiraan kite nie boleh menggembirakan orang lain yang berada di sekeliling kita nie. kan? but, no matter what .  I am happy. aku gembira jewla. sebab kalau nak tguu moment gembira tu datang, memang sampai sudahlah aku sedih jew haa. kan? tapi. walau macammane sekali pown,
kite jew yg tahu dan kenal diri kita sendiri. hati yang melahirkan senyuman di wajah kite nie ha. so, don't you dare to judge me only by looking at the half side of me, because your prediction might totally wrong at all !

just smile :)
everything will be okay.
.look forward okay ? friends, don't you ever look to yhe past. because it will only hurt you. aku makin gemok kan? heii, out of topic then. ye! aku makin bam bam. heee! bialah. biase lah tu kan. baru hidop nie ade turun naik dye. hhheehhe! takpelah aku gemok. aku kan. bukan kau ! tmane tidak nye ha. keje ddok umah makan tido makan tido. huhu! well, kalau x makan x tido bukan faleeyana farhana lah kan. heeheheh! so, kepada kaum kaum hawa yang sedang berdiet tu,, x payah diet lah weii. . aku nie ha. 10 kaly ckp nak diet. 10 kali lah x jady. heheheh! takpe. ade hikmah lah kalau kite sihat tu. hehhhe! nty dah tue2 baru betol kene diet. pantang itu, pantang ini. kan? so, sementare masih mude nie ha. makan lah okay? ? dan yang paling penting. sayangi perot anda setiap hari. . :) * tak sabit * weeeeeeeeeee!

as Happy, HAPPY, Happy as can be
:):):):):):)
see! tembam kan? haih!
tersalah diet maaa. .
engkau dudok disitu diam tersimpul malu mahu mendekati aku. aku mulai resah hatiku jadi kebah melihat dirimu aku rebah tapi hati ini kuat menyatakan kau begini dudok di carta haty lalu cinta kita bermula dary mata turun ke jiwa dari teman menjadi cinta dan berjanji untuk setia sehidup semati kita menjanjikan bahagia untuk kita berdua selamanya jangan engkau jangan pergi jangan tinggalku sendiri jangan tinggalkan carta haty kau janjikan ku janji kau tak terluka teruslah berada di carta haty kita

tetibe rase nak menyanyi kan.
hahah! carta haty :)
whoaaaaaaaa!!

smile :)
just smile because you look beautiful when you smile.




No comments:

Post a Comment