Saturday 21 April 2012

schoolmate story :)

shima.. kau yg cakap eh .
POOH :)
paten, fana, ajie, shima, faley
kepada : qielah and syaziela
nti kite gather lagy skaly yea :)
nie semua nye ha membe membe aku dary sekolah rendah lagy. . geng2 pengawas yang sentiasa bersama. hehehe! lagy 2 orang xde berilutan dengan hal2 yang tidak dapat dielakkan. cik qielah sbenanye ade. tetapi nye. dye sambong perjalanan outing bersama kami kepada dating bersama mr. awie rafael dye. heheheh! kamikawan dari sekolah rendah lagy. then, after habes je standard six, semua dah ikowt haluan masing2 dah. kami dah x jmpe dah . dan tidak satu sekolah dah. kecuali aku dan ajie jew yg still same dekat mrsm. lame gilew lah x jmpe. 5 tahon cntinue stdy smpi form five, then . dgn takdir Tuhan. kami semua bjumpe kmbali dekat uitm jengka. hehehhe! tapi, x semua jugak lah. syaziela dan shima tempat lain jugak. hehehhe! tapi, cik shima sempat lah sekejap orientasi dgn kite orang nie. kejap lah. kejap sangat kowt. :)

hah ! 3 si gadis montel !
aku, shima and paten :)

tgox hah ! pipi msing2. .
ya allah !!! hehe!
19 april 2012. . kiteorang hang out same same. gather same same buad pertama kalinye. dah lme gilew x lepak same. tu pown si syaziela xde. adoi ! x ckup kuota jugak. hehehe! umm, memang best lah. tapi, dalam banyak banyak moment kan. moment yg pling gile aku rase tyme dalam pangung lah. hahah! penangan CABIN IN THE WOOD ! amik kau ! masing masing menjerit. hehe! especially aku lah kan dan tidak dilupekan juge kepada cik azieda alias. hahah! same jew ha. huhu! dah lah dalam panggung tu ha kami berlima jew. memang syok lah kan. dah macam rumah dah haa. he/hehe! punye lah kuat kiteorang jerit, sampai mamat2 yg jge pintu kat lua tu ha join masok sekaly. tgox kiteorang nie. lime orang jew pown, tapi macam lime belas orang. heheheh! ke lima puluh? weeeeeeeee!! seram kowt weiii. . mane nye aku x jerit.

fana, ajie and me. !
ade jew ha gambar aku kan?
hahhaha! sory yea:)
seronok kowt !! hehehh! jumpe membe lame. tapi, perangai memang x berubah. dari dulu same jew lah. tapi nye,, xde lah still pakai tudung yg ade plastik kt dalam tu. yelaa, nak bagy tudung bulat dan cantik kan? hehehhe! ape yg berubah pada kite orang nie.. ehh,, of course lah dari segi fizikal nye kan? kalau aku nie, x payah ckp lah. makin bambam. dan tidak dlupekan juge kepada teman2 bambam aku yang lain. shima, fana, faten. . hahah! ! sory guys. tak aci kalau aku jew. hehheh! :) sebelom masok movie tu kami makan. Mcd . mc value lunch . . heheh! dalam panggung, makan lagy. kua panggung, makan lagy.. saba jewlah ! hehehe!

happy friends with happy face :)

shima, nak cakap aku comel lah tu !
hahahahh!

fanaa, kau pandang aku sampai
x bole nak makan yea ?
kakahkah !
tiga jelitawan noodle station :)

faleeyajieda :)

azieda say peaceee!!
kepada yang menemui gadis kecil molek ini, sila pulangkan kepada kami yea. kerana kami punye gambar tidak lengkap tanpe beliau :)
heeeeee! ni cik qiela kecikk name dye.
comelll !!! 

akhirnyeee, kisah kehilangan adik kami ini telah dijumpai. dye telah ditemui ketika dye sedang bergambar bersama awi rafael nye :) winkwinkwink !

qiela ferry dan awi rafael
<3











2 comments: