Saturday 21 April 2012

hey soul sister !


sesungguhnyaaaaa!!! aku rindu gile budak2 nie ha semua !!! seriously,, deadly, , !!! rindu weiiii !! dye orang nie semua classmate aku . . baru membe dua sem, tapi we are close. too close :) heheh! masing masing memang bole masok lah. slogan kami macam biase la.. WE ARE FAMILY . sweet ha? the best classmate ever I had. . then, harap sangat kita semua still macam nie . sampai bile bile. . sampai bile eh? sampai bile bile laa. . sampai tua. . weeeeeee! seronok sangat bile kami semua same same. ade jew yang jadi bahan ketawa. . sengal.  tapi. umm.  x payah cakap lah kan. memang gempak boh ! then, sure sure la. we love each other. forever.  may our friendship bloom forever ! sampai bile bile pown okayy ? <3 okayy ?? ?

OH GOD ! I MISS THEM SO MUCH !

we are always friends <3

one step forward but always together :)
start with ARINA BAZILAH : kaun sangat comel ! jgn selalu pandang rendah kat diri kau sayang. . kau dah comel dah. takpe. no matter what, aku tetap sayang kau okay? jgn rase down okay ? 
IEQA KARIM : thanx ieqa. kau selau motivate aku dan adik2 yg lain. . kau selalu buad aku rase semangat balik smule untuk start a new life. . especialy time aku lepas break up dulu .  thanx sayangg :)
BUNGE DAHLIA : heheh! aku suke kacau kau kan bulat ? hehhehe ! ala.. sbenanye aku pown bulat jugak. bukan kau jew laaa. . hahaha! btw, jge beletik elok2 :) RAFAA : my soulmate. gara gara sky of love <3 hee! I suke you sayang ! kite selalu kacau jimie c comel kan? heheh! yg paling penting, aku suke dgar kau gelak ! comel kot. . ha 1 satu lagy.  never feel insecured okay ?? ZIELA : selalu makan mi sup kan? heheh! aku suke kawan dgn kau. dulu x pernah kenal pown.  but now, ziela is da best !!!! SYAZA : walaupun kite x rapat, tapi takpe. we are family right ? dan yang penting.  aku turut memminati zein malek si kacak ituuu <3 heee! WANIE : terima kasehh sangatsangat untuk segala galanya sayangg !! aku sayang kat kau lah ! kite jmpe sem dpan okay? heee!! nti kite gosiipppp  okay ? :) NABEL : orang yang paling x rety marah dan semua x takot kalau dye marah. . seorang yang ade hobi yg same sbijik dgn aku !! NOVELL !! heheh! ATIE : si penggemar sayur seperti saya . hehhe! 2 pm? me too. . but nickhun, mine ! hehehhe! atie thanx. sejak kau bagy aku ceramah sem 1 lpas dpt result FAR dulu, now. aku dah mule bangkit kembali. . heheeh! skemaa aku. KAK LONG : supplier mineral water aku nie !! heheeh! seorang kakak yang baik kepada adik2 nye . . warung kak long???? terbaikkk !!!!
NORIZYAN :  deq, walaupun kau cerewet. tapi takpe. aku tetap sayang ko. heheh! eyanizam? wahhhh. . HIZWANA : wana wanie. . huhu! sentiasa cool dan ceria walaupun demam, selesema dan batok. cadbury ? memang sentiasa ade lah kan. . hehehh! yg paling penting, wana lebih hangat dari biasa :)
nty kawen ajak kami !! heheh! NUNU NA'AIN : si kurus yang sgt lah kurus. tetapi otak dye??? whoaaaaaa!! awesome ! heheheh! keep it up nunu ! JAY JAY : dye dah mule da.. dah nampak dah keserasian kami semua mule meresap slowly ke dlm jiwe jay. . heheheh! join lah kami begosipp selalu yea ?

kite awesome!!!!! yeahhh !

happy siblings !! <3



2 comments:

  1. waaaaa smpai bila yek kita mcm ne.. biar la masa menentukan.. Aku taknak bila kita dh berpisah semua ckp jgn lost contact but at the end smua hilang.. Jgn la hlg mcm tu je..

    ReplyDelete
  2. okayy arinaa. . kite semua kawan sampai maty okayy? donworyy :)

    ReplyDelete