Monday 16 April 2012

tak seindah biasa .

hai hai hai. . hehheeh! dah lame dah x update blog kan? kan? um, topik kali ni pasal tak seindah biasa. means, luar biasa lah sikit dari kebiasaannya kan. kini, hari hari yang mendatang nie lebih indah amat daripada biasa. :)
weeeeeeee! heppy2. . indahnye kan hari hari kite nie? cume kita jew x sedar. dan indah nie akan disedari oleh kita apabila ia nya adalah leih indah dari biasa :) TAK SEINDAH BIASA .

HAPPY SMILE HAPPY DAY :)
gembira? semestinye lah ! kan? hehehe! seronok kowt rase gembira nie. kan sayang? umm, terima kasehh kepada mereka2 yang telah mengindahkan lagy hary2 saya . kini, diriku terasa begitu berharga. weeeee! !
um, I memang suke ketawa.  because ketawa awet mude :) ececehh, yeke? ah! yelah ! umm, walaupun ade orang tu penah komen ketawa aku, tapi.. xpelah. xkesah pown. satuu lagy, macammane nak tukar ketawa nie ha? susah laa. hehehh! yela. mane x nye, ketawa kuat kan. dah macam org sesak nafas pown ade .

kalau lah aku gelak ketawa secomel ini, hary2 aku gelak.
even tyme sedih pown aku gelak !
weeeeeeeeeeeee!


virus heppy you dah merebak pada I.
heeee! dulu tyme retro, bowling dah ade da. .
hehehhheh~

No comments:

Post a Comment