Monday 21 May 2012

seriously, I l0ve You okay?!

teaser # 1 2 3 4 5 6 
I meet my gorgeous AB that day .
you are always be my only
AINA BAZILAH :)
* no spelling error * hee!
finally, , , aku jumpe jugak cik ainaa nie haa. . heheh! dengan planning yg xsmpai lime minit, then, decide, esok nye teros p jumpe dye. heheheh! shweett kan kite pishanngg ? heheh! umm. seronok gilee kowt! btw, awak sgt chomelll lahh! tapi,,,, still . . . . .  x sechomell saya :) hahhahah! seronok sgt sebb dapat gedik gedik dgn dye. hehehhe! best gile ! sumpa best ! heheheh! xtahu lah kenapa aku syg gilew kt minah senget nie ha? sebab macam macam dah kite org penah buad. keje keje gilew tu biase lah. gossipping bagai kan. . heheh! the, dye nie cool and sporting sgt. . heheh! gile gile macam aku ! kan? heheh! tape. yang penting I sayang U.

dye AB sy okay ?!

seronok sangat kenal awak sayangg :) then, saya sayang awak sangat sangat lah !! macam macam dah kan kite buad same same dulu. buad keje jahat Example : kutok roomate awak sendiri, datang bilik awak buad jahat jugak, chonteng menchonteng dinding Kenanga 1 tu perkara biasa la. hee! buad jahat kat bilik Non - Muslim sebelah awak tu tak payah cakap lah kan. memang tiap kali Aku datang situ, tiap kali lah buad hal. hehehh! sampai Jashvini tu ha dah cam dah suare sexii Aku. ahahahha! tapi, yang paling best nye. . Aku selalu dan sokmo kacau minah nie ha. lagi lagi kalau aku gy bilik dia, dia baru siap mandi. haaaa! siap lah dye. memang kena lah kan. setengah jam jawabnye dye nak pakai baju. kihkihkih! tapi walau macam mane pown, memang best sgt setiap ape yang kiteorang buad. best sgt ! heheh! gelak ketawa nangis semua together gether kan? heee! rindu sangat semua tu. :)

sesungguhnyaa, , I sentiasa sayang kat You!

see ! we are cute right ?
she's my little Aina Bazilah @_@
# teaser teaser teaser @_@
hehhehhe! tanye Aina Bazilah yea. I ikot dye jew. ngeeeeeeeee! 

No comments:

Post a Comment